Dienstag, 1. Mai 2012

Tüdelüüü








Photobucket



Outfit --
Jacke - Hollister / Shirt - DIY / Galaxy Bandeau - DIY / Schuhe - DIY 





Hey ihr Lieben! Ich war heute mit meiner Familie an einem See in der Eifel. Weil ich so cool bin habe ich mal wieder mehr als 500 Fotos gemacht. Am liebsten würde ich euch alle zeigen aber das wäre zu viel. 
Das letzte Bild zeigt meine Haare, die ich bei meiner besten Freundin mit einem Lockenstab von Remington gemacht hab (so geil das Ding *-*). Ich glaub ich kaufe mir den Lockenstab auch. ( HALLO 30€ FÜR SOWAS GEILES)  


Kommentare:

Anonym hat gesagt…

what's up sally-snow-white.blogspot.com blogger found your blog via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered website which offer to dramatically increase traffic to your website http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer best backlinks service Take care. Jason

Isabel hat gesagt…

Du siehst von hinten aus wie ich :)